Bedankt!

Bedankt voor je bestelling

Wat leuk dat je iemand wilt verrassen met een cadeaubon van Beautyhof. We hebben je aanvraag ontvangen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Onze behandelingen

Benieuwd naar onze behandelingen?

Elke huid is anders en vraagt om een behandeling die daarbij past. Of je nu kiest voor een moment van ontspanning of voor gerichte huidverbetering, bij Beautyhof ben je in aandachtige handen. Benieuwd wat jouw huid nodig heeft?

Wat onze klanten zeggen

  • Voor mijn manicure kom ik hier al tijden met veel plezier naartoe. Ze is nauwkeurig en denkt goed mee over kleuren en stijlen. Ook de wax-behandeling was netjes en professioneel uitgevoerd.

    Marieke

  • Mijn eerste bezoek voor een gezichtsbehandeling was positief, ze nam de tijd voor een intake en stemde de behandeling af op mijn huidtype. De waxbehandeling deed wat het moest doe.

    Laura

  • Ik kom hier al een paar maanden voor mijn gezichtsbehandeling en ben erg tevreden. Mijn huid voelt na elke behandeling stralend en verzorgd. Mijn enige puntje van kritiek is dat de wachttijd soms iets langer uitloopt dan gepland, maar de kwaliteit maakt dat ruimschoots goed.

    Sophie

  • Mijn eerste bezoek voor een gezichtsbehandeling was positief, ze nam de tijd voor een intake en stemde de behandeling af op mijn huidtype. De waxbehandeling deed wat het moest doe.

    Laura

  • Voor mijn manicure kom ik hier al tijden met veel plezier naartoe. Ze is nauwkeurig en denkt goed mee over kleuren en stijlen. Ook de wax-behandeling was netjes en professioneel uitgevoerd.

    Marieke

  • Mijn eerste bezoek voor een gezichtsbehandeling was positief, ze nam de tijd voor een intake en stemde de behandeling af op mijn huidtype. De waxbehandeling deed wat het moest doe.

    Laura

  • Ik kom hier al een paar maanden voor mijn gezichtsbehandeling en ben erg tevreden. Mijn huid voelt na elke behandeling stralend en verzorgd. Mijn enige puntje van kritiek is dat de wachttijd soms iets langer uitloopt dan gepland, maar de kwaliteit maakt dat ruimschoots goed.

    Sophie

  • Mijn eerste bezoek voor een gezichtsbehandeling was positief, ze nam de tijd voor een intake en stemde de behandeling af op mijn huidtype. De waxbehandeling deed wat het moest doe.

    Laura

  • Voor mijn manicure kom ik hier al tijden met veel plezier naartoe. Ze is nauwkeurig en denkt goed mee over kleuren en stijlen. Ook de wax-behandeling was netjes en professioneel uitgevoerd.

    Marieke

  • Mijn eerste bezoek voor een gezichtsbehandeling was positief, ze nam de tijd voor een intake en stemde de behandeling af op mijn huidtype. De waxbehandeling deed wat het moest doe.

    Laura

  • Ik kom hier al een paar maanden voor mijn gezichtsbehandeling en ben erg tevreden. Mijn huid voelt na elke behandeling stralend en verzorgd. Mijn enige puntje van kritiek is dat de wachttijd soms iets langer uitloopt dan gepland, maar de kwaliteit maakt dat ruimschoots goed.

    Sophie

  • Mijn eerste bezoek voor een gezichtsbehandeling was positief, ze nam de tijd voor een intake en stemde de behandeling af op mijn huidtype. De waxbehandeling deed wat het moest doe.

    Laura